Hué en terug naar Saigon - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Frank en Claudia - WaarBenJij.nu Hué en terug naar Saigon - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Frank en Claudia - WaarBenJij.nu

Hué en terug naar Saigon

Blijf op de hoogte en volg Frank en Claudia

27 Februari 2017 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Hué en terug naar Saigon

Hué was erg regenachtig.. de hele tijd dat we daar waren heeft het geregend, we hebben er geen droge periode gekend. Gelukkig waren we er maar twee nachten.

De volle dag die we er hadden wilde Frank naar de Citadel, een ommuurd complex waar vroeger de keizer met zn familie en entourage woonde.
Poncho aan en gaan.. 30 min door de regen wandelen. Het complex viel erg tegen (het was buiten dus verregend, en de Amerikanen hadden het zo goed als platgebombardeerd). Op de terugweg namen we maar een taxi naar een barretje die we de avond ervoor ontdekte; de Why Not bar? Een western style bar waar de overs verkleed waren als cowboy en de hele avond Taylor swift muziek aanstond. Verder hebben we niet veel gedaan daar, we hebben die avond in onze straat heerlijk gegeten.

Vanmorgen hebben we het vliegtuig gepakt terug naar Saigon/HCMC. Hier is het +30 graden en verblijven we de laatste paar dagen, donderdagmiddag beginnen we aan de lange terugreis en dat is mooi want ik heb heimwee naar Mn lieve poekies!