Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frank en Claudia - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frank en Claudia - WaarBenJij.nu

Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Frank en Claudia

15 December 2017 | Thailand, Bangkok

Toch maar weer even blogje op verzoek van Joop en Tiny (dit is de tweede keer dat ik dit type omdat er iets mis ging).

Gisteravond zijn we na 22 uur van deur tot deur aangekomen in Bangkok, een hele grote stad, wellicht de grootste stad waar we geweest zijn. We blijven hier maar heel even (we zijn beide niet zo van de steden dus ik type dit ook op het vliegveld wachtend op het vliegtuig naar Chiang Mai in het noorden van Thailand.

We sliepen midden in het backpack district om toch wat van Bangkok mee te krijgen. De straat waar we sliepen lijkt op Siem Reap XXL; veel lawaai, muziek en uitgaansleven. We waren na de reis al best moe dus zijn alleen wat gaan eten. We aten bij Magic Mike; die niet alleen super lekker eten serveert maar ook allerlei magic tricks kan! Zo stond zijn portemonnee plots in brand toen iemand hem om een vuurtje vroeg (geld en portemonnee was nog intact).
Vanmorgen zijn we naar wat indrukwekkende tempels gegaan, vooor een van die tempels moesten we met de ferry een nogal wilde rivier over; ik denk dat Clemens bij het zien van de boot de taxi had gepakt en was omgereden, gelukkig zijn we niet zoek geworden al was ik wel een beetje misselijk toen we weer aan wal stonden.

Nu op naar Chiang Mai!

F&C

• 15 December 2017 - 17:03

Joop En Tiny:

Wat moet dat een mooie reis zijn Frank en Claudia. Dus jullie vergelijken al steden/streken met waar jullie al eens zijn geweest. Grandioos. Heel veel plezier en de groeten uit Alkmaar van Tinie en Joop.