Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Frank en Claudia - WaarBenJij.nu Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Frank en Claudia - WaarBenJij.nu

Hanoi

Blijf op de hoogte en volg Frank en Claudia

15 Februari 2017 | Vietnam, Hanoi

Vanaf Can Tho zijn we gevlogen naar Hanoi, een binnenlandse vlucht dus dat ging allemaal wat makkelijker qua controles en douane. Hanoi is een drukke stad, veel mensen, veel verkeer, veel uitlaatgassen, veel vuilnis. Maar het heeft meer charme dan HCMC.

Vandaag hebben we een rondje gelopen om het meer, dat fungeert een beetje als een stadspark zoals het Vondelpark in Amsterdam. We hebben gezocht naar de schildpad die er in zou moeten leven (hij wordt niet zovaak gezien) en een politiemuseum bezocht. Verder hebben we lekker geslenterd door de stad en de drukte op ons in laten werken.

In de avond hebben we gegeten bij de winnaar van TopChef Vietnam. Mega lekker!! Nu bereiden we ons voor op de Halong Bay cruise die we morgen gaan doen

• 16 Februari 2017 - 18:28

Joelle:

Hey, is Frank alweer een beetje opgeknapt? Mooie afwisseling van drukke stad maken jullie er van! X jo

• 18 Februari 2017 - 02:17

Frank En Claudia :

Hee, Frank is weer opgeknapt gelukkig! En we zijn heel blij dat we de drukke steden voor nu even gehad hebben :)